شرایط درخواست کارت هوشمند ملی برای ایرانیان مقیم دانمارک
جهت درخواست کارت هوشمند ملی لازم است بصورت حضوری به بخش کنسولی مراجعه شود و ضروریست پیش از مراجعه حتما در سامانه نوبت دهی خدمات کنسولی وزارت امور خارجه به آدرس ذیل:
Appointment.mfa.ir مراجعه شود
توجه مهم اینکه در ابتدای ورود به سامانه از گزینه خدمات بدون کد رهگیری استفاده شوید
بعد از ورود به سامانه و تکمیل اطلاعات درخواستی از متقاضی، از روی جدول نوبت دهی موجود نوبت مورد نظردر دسترس را انتخاب کنید و در روز مورد نظر به بخش کنسولی مراجعه نمایید
مدارک مورد نیاز:
همراه داشتن اصل شناسنامه عکس دار ضروری است.
توجه: شناسنامه باید سالم و بدون هیچ گونه مخدوشی یا ناخوانایی باشد و چنانچه شناسنامه شرایط مناسب را ندارد، ابتدا باید برای تعویض شناسنامه به کنسولگری مراجعه شود.
همراه داشتن آدرس و تلفن همراه در ایران (آدرس و تلفن میتواند متعلق به خود متقاضی و یا بستگان در ایران باشد) ضرورت تلفن همراه بدین خاطر است که بعد از صدور کارت ملی به شماره مورد نظر پیامک ارسال میشود و سپس متقاضی مجددا به صورت حضوری میبایست به بخش کنسولی مراجعه نماید. پس خواهشمند صبور باشید و تاقبل از دریافت پیامک، در این خصوص مراجعه نفرمایید.
توجه: چنانچه متقاضی قبلا از ایران یا سایر نمایندگیهای خارج از کشور برای کارت هوشمند ملی اقدام کرده است، مجددا نمیتواند از این نمایندگی درخواست دهد و باید درخواست قبلی خودرا از ایران پیگیری کند.
توجه: در بخش کنسولی عکس از متقاضی گرفته میشود و لذا نیازی به همراه داشتن عکس نیست.
توجه: تحویل کارت هوشمند ملی نیز نیازمند حضور متقاضی میباشد.
توجه: درخواست کارت ملی بدون اخذ نوبت به هیچ عنوان میسر نمیباشد.